Financieel Beheer

Het financieel beheer is het hart van de Vereniging. Hier besteden wij dan ook de grootste zorg aan.

U moet hierbij onder andere denken aan het innen van de maandelijkse bijdragen, herinneringen en aanmanen van achterstanden. Het uitvoeren van de dagelijkse betalingen en het tijdig overboeken naar het spaarsaldo. Onderdeel hiervan is ook het claimen van schades bij de verzekering, eventueel innen en verrekenen van voorschotten in stookkosten of ondersteuning bij het checken van lopende verzekeringen en abonnementen van de Vereniging.

Doordat u met een vaste contactpersoon werkt is er altijd de mogelijkheid om te overleggen over de zaken welke specifiek binnen uw vereniging spelen. De persoonlijke manier van werken garandeert dat er altijd iemand is waarmee u kunt overleggen, of om de cijfers van uw vereniging samen te bespreken en hierop uw beslissingen te baseren.

Tijdens de bestuursvergadering kunnen wij, indien gewenst aanwezig zijn om zo samen de punten door te nemen en ook bestuurlijke ondersteuning te bieden. Tevens bereiden wij de Algemene Ledenvergadering voor, samen met u nemen wij de agendapunten door, zorgen voor het opstellen van de definitieve agenda, het versturen hiervan en begeleiden de kascontrole commissie tijdens het beoordelen van de jaarlijkse kascontrole. Alle besluiten dienen op correcte wijze genomen te worden en deze moeten ook weer gearchiveerd worden. 

Bij VVE Beheer ondersteunen wij u op alle fronten, denk hierbij aan het bijwonen van uw bestuursvergaderingen, waarbij wij meedenken met uw besluiten en keuzes om zo tot een goed beheer van het pand te komen. Aangezien de werkzaamheden bijzonder specifiek zijn maken wij vooraf meestal een afspraak.

Tijdens dit gesprek brengen wij gezamenlijk uw wensen in kaart en maken een overzicht van de uit te besteden werkzaamheden. Hierbij geeft u aan wat u zelf wilt doen, wat u aan ons uit wilt besteden en wat u van ons verwacht. Dit heeft als voordeel dat wij vooraf een duidelijke prijsopgaaf kunnen verzorgen, gebaseerd op uw wensen. Hierbij werken wij op basis van een vaste maandelijkse prijsafspraak. 

Belastingadvies en administratie voor het MKB, ZZP-ers, en starters.

CACHCA verzorgd de administratie voor het gehele MKB, hierbij bent u altijd verzekerd van een vaste Sparring partner bij de bedrijfsvoering.

Financieel, Technisch en 
Bestuurlijk V.v.E. Beheer

 Voor Verenigingen van Eigenaren kunnen wij het gehele beheer verzorgen o f slechts een gedeelte hiervan

Voor Particulieren verzorgen wij Aangiftes en budget coaching.

 Voor particulieren verzorgen wij alle belastingzaken.                                                                Ook kunt u bij ons terecht voor periodieke of eenmalige budgetcoaching

Download onze Folder voor ondernemers                                                                                                          Download onze Folder voor V.v.E. Beheer 

Wij verzorgen onder andere de Administratie en het V.v.E. Beheer voor bedrijven en Verenigingen van Eigenaren in de regio's :

Diensten

Boekhouder en v.v.E. Beheer regio Utrecht

Zeist, Soest, Soesterberg, Driebergen, Doorn, Leusden, Woudenberg, Doorn, Maarn, Leersum, Utrecht, IJsselstein, Nieuwegein.

Boekhouder en V.v.E. Beheer Regio 'tGooi

Hilversum, Naarden, Bussum, Laren, Blaricum, Huizen, Eemnes, Baarn.

Boekhouder en V.v.E. Beheer Regio Amersfoort

Amersfoort, Bunschoten, Spakenburg, Hoogland, Vathorst, Nieuwland, Hoevelaken, Nijkerk, Barneveld.

Boekhouder en V.v.E. Beheer Regio Flevoland

Almere, Zeewolde, Lelystad, Harderwijk